محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

محمدحسین عشق جاودان

قافله دل ...

1392/8/23 18:36
853 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمعشوق

سلام

 

                        لبیک یا حسین (ع)

امروز عاشورای حسینی بود . روزی که حسین علیه السلام به همراه یاران باوفایش در دشت تفتیده ی کربلا برای احیای دین محمدصل الله علیه و آله وسلم از همه تعلقات گذشت و جان و مال و اهل خود را فدای راه خدا کرد .

عاشورا یک حادثه نیست ، یک مکتب است،امروز عاشورا و کل ارضا کربلا  لبیک یا حسین (ع)

سلام عزیزم .امروز شیفتم گلم . دیروز که تاسوعای حسینی بود تو مراسم شرکت کردم. نذر شیرحضرت علی اصغر رو ادا کردم. خدا قبول کنه ان شاءالله.

باباجی دوشنبه عمل قلب باز داشت . خدا رو شکر عملش خوب بود .روز خیلی سختی بود. خلاصه عمل شد .خدا همه مریضا رو به حق این ماه و این روزهای عزیز شفا بده آمین .

        دردت به جانم

خدا رو شکر .امیدوارم سال های سال سایه پر مهر و محبتت بر سر ما باشه آمین.

هنوز تو آی سی یو بستری هستش تا امروز ندیدمش ...

تو این روزها به این فکر می کردم به اینکه خدا چقدر بزرگه نه بزرگی آسمون و زمین .نه مهربونی آفتاب و نه به بخشندگی بارون خدا تو ذهن من بی نهایته. از دریا و آسمون هم فراتره . عظمتش از کوه که پر هیبت تره تو ذهن کوچیکم پر هیبت تره...  خدا از رگ گردن به من نزدیکتره . نزدیک مثل فاصله مرگ و زندگی که به دمی بسته است .همین قدر ...

چقدر معصومند لحظه های دیروز که در حسرت قشنگترین فکر و رفتار از من دلگیر شدند . توبه های دیروز من در حسرتند . خدایا تو این غروب دلگیر ازت می خوام کمکم کنی به صبوری دل زینب که منم اسیر نشم . اسیر زرق و برق این عروس هزار داماد نشم .

منم با دلی بزرگ و قدم هایی استوار بتونم در  راه رضای خودت قدم بردارم.دوست دارم . یه جورایی می خوام از نردبوم دنیا پل بزنم و به آسمونی که تو ذهنم جای عزیز بزرگواری چون خودت هست برسم. دوست دارم . بنده حقیرت عاشقونه می گه دوست دارم.

   خدایا دستم رو بگیر

امشب شب شام غریبان حضرت زینب (س) است قربون معصومیتون بشم.

        امان ازدل زینب(س) 

حالا تنها این ،خاطرات هستند که در هر گوشه از میدان جولان می دهند و خودنمایی می کنند .

آنجا خیمه گاه قافله دل است و آن خیمه که از همه بزرگتر است و پرچمی سبز رنگ آن را زیر سایه خود گرفته ، خیمه عزیزترین برادر دنیاست ، هم او که زینب وقت عقد با عبداله شرط کرد  هرجا برود همراهش خواهم بود ...

التماس دعا.عزاداری هاتون قبول

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)